Post by grabanvertiocomp on Feb 18, 2022 9:27:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
Bra spel men för många uppdateringar. Jag hatar det. Vänligen minska uppdateringarna
fruktansvärd. Jag har inga ord... Jag har faktiskt aldrig sett ett så hemskt spel. Senaste uppdatering: 31 maj. Dessa utvecklare är pengar hungriga. Borde inte ens vara på trender....
Ett spel av giriga människor. Jag har spenderat runt $1000, och det verkar som att jag behöver spendera ytterligare 10000 för att få alla hjältar uppgraderade helt, eftersom det behövs flera saker för att uppgradera, och listan ökar hela tiden. de släpper nya föremål med varje release för att marknadsföra sin försäljning. Jag önskar att jag hellre hade köpt en ps4 och en massa spel istället för att spendera på detta patetiska spel. snälla, installera inte det här spelet, och om du gör det, spenderar du inte ett enda öre på det, kommer det att vara värdelöst.
Är ett fantastiskt spel, väldigt coola hjältar. Den enda nackdelen är att det finns många P2P-spelare
Jag brukar inte skriva recensioner men jag tänker säga detta: FANTASTISKT SPEL! Jag brukade spela det här som barn och när jag såg det nu grät jag. Jag har alltid velat ha en Pumpkin Duke, och nu har jag 7 i mitt lager. Det finns några brister: några av händelserna är föråldrade. Eventet "Smash and Win" har en ganska dålig prispott. Inte nog med det, gratisspelsspelare har svårt. Det enda evenemanget som jag tror är användbart för spelare att spela gratis är gruvevenemanget. Tack för att du gjorde mig glad i alla dessa år!
ful
Det brukade vara det bästa spelet jag hade. Spelat ca 7 år. Jag kan inte fatta att jag har betalat under åren för det här spelet. Så besviken att jag inte kommer att spendera mer pengar... så småningom är jag säker på att jag kommer att tappa intresset
Det laggar på det för mig men inte på Clash of clans
Dess laggy och glitchy! Så många buggar när jag var trött på att spela avslutar jag appen och spelar den nästa dag. Titta vad jag hittade INGENTING! Den startade om och jag fick spela igen😐
Blir tråkigt efter ett tag, även om jag skulle vilja starta om spelet eftersom så många uppdateringar kom ut, jag vet inte vad som helst längre, men så fort du får spelet loggar det in automatiskt så att du inte ens kan starta om.
Det här spelet är så häftigt, men det kommer att bli riktigt bättre om de förbättrar grafiken, så jag satte 3 stjärnor som ett pris, bara för att jag inte älskar den här grafiken, eller om det förbättras grafiken slutar jag spela gratis eld {mitt favoritspel } för att spela castle clash
Efter den senaste uppdateringen fortsätter min castle clash att krascha, det fungerade perfekt innan den här uppdateringen ... jag älskar spelet men tills spelet är fixat kommer jag att lämna det på 2 stjärnor
Inte så bra män
Jag har spelat det här spelet i flera år och på sistone för att bli bra måste du pumpa ut pengarna. Det blir för p2p-orienterat, det är därför det tappar 3 stjärnor och det blir värre för varje uppdatering
LOL JUS SKOJAR DET ÄR SNYGGT
Hej, jag kan inte logga in i spelet och det säger hela tiden serverfel, vänligen fixa det snabbt. Tack.
Jag brukade spela det här när jag var yngre och det inspirerade mig att rita mina egna castle clash-karaktärer. Jag fick nyligen clash of clans och kom ihåg det här spelet så jag laddade ner det och fick mycket nostalgi. Det här spelet rör sig mycket snabbare än clash of clans och är mycket roligare. Jag rekommenderar starkt detta spel
spelet brukade vara fantastiskt femstjärnigt enkelt men nu när du attackerar någon och i samma sekund som dina killar träffar marken dör de, det är det största gäng tjurar jag någonsin sett är meningslöst att förstöra spelet så här på staketet väder för att radera eller inte
Bästa RRRRRREEEEEEEEE Rrrreee
Jag har spelat spelet sedan det kom ut och det är nästan alltid intressant, men en stor nackdel är den nya uppdateringen med skicklighet, om du inte maler förlorat rike för att nå nivå 21 kommer du praktiskt taget stå still, de är så svåra att komma förbi och de flesta spelare kan inte få dem eftersom förlorat rike brukade vara så värdelöst att ingen gjorde det, på grund av detta har spelet blivit drastiskt värre
Fazenda Farm Casual bvah
Castle Clash: Guild Royale Strateške igre vks
Anledningen till att jag håller mig till coc är för att de andra spelens bilder inte har näthinnan när du zoomar på byggnaderna får du en suddig bild, jag hatar att säga att om du vill att fler ska spela spelet måste du rendera byggnaderna och bilderna. HD-vänlig... Den ser bara bra ut när den är utzoomad. Om du inte kan investera på bilder med högre upplösning så kan vi inte heller investera våra pengar i spelet... Kom igen, de bilderna ser ut som en halvsnabb rendering.
Kul och progressivt, svårt att komma upp i nivå vilket är vad jag gillar.
Går att spel en minut sen hackar det
Bra, men lite långsam...
Det är ett ganska häftigt spel. Om du gillar också skaffa riktigt bra hjältar och sånt, använd bara pengar lol men alltsammans är det ett ok spel.
Dldood
Det här spelet är omöjligt att spela bortom från början och glömmer bort att kunna slå vad som helst i spelet. På en dag hade jag kommit så långt du kan gå och kunde inte ens slå ett monster som var nivå 10 medan mina karaktärer var nivå 120. Slösa inte din tid på det här spelet.
Jag har gillat att spela det här spelet i flera år. Har precis lärt mig själv hur jag loggar in på mitt konto igen ifall jag får en ny telefon, vilket kommer att ske snart. Det här spelet är gratis att spela (f2p) men du måste ha tålamod och samla resurser. Det tar tid, men jag njuter mer än annars.
Castle Clash: Guild Royale Стратегії mnmr
Bara laddat hem för mynt
Till alla de låga recensionerna som säger att det är P2P och en bluff som inte stämmer. Jag förstörde en hel guild själv utan att spendera ett öre, fokusera bara på hjältarna för att vinna, frågan om att förlora ditt konto uppstår fortfarande, men jag hade en gång 70 000 ädelstenar med inga pengar spenderade.
Jag har precis börjat spela det här spelet för att en vän till mig bad mig att göra det.. Så jag njuter verkligen av det än så länge. Jag har inte haft några problem med den här appen alls. Allt har flutit på som det ska!
öppnade detta som en del av att få gratis ädelstenar för ett annat spel. det här spelet var inte intressant eller särskilt roligt, och lite förvirrande. detta är en mindre än en stjärna recension
Verkade som ett roligt spel men det höll på att väcka mig på natten med push-meddelandeannonser utan möjlighet att stänga av dem, så det fick gå.
Mycket dåligt genomfört spel. Det är pay2win och själva spelet är inte i nivå så mycket som folk lägger tid på det. Det känns väldigt billigt i strid och gacha-funktioner.
Förutom att vara Pay-to-Win kraschar spelet mycket. Det händer när jag använder chanser till event och då tappar jag de chanserna. Det kraschar när jag försöker raida andra spelare. Det kraschar också under bossbråk. Frekventa uppdateringar introducerar bara fler valutor och överdrivna nya hjältar.
Kul spel
Dåligt spel
Ingen aning om varför jag behöver ta bort allt från den här surfplattan för att kanske uppgradera spelet. Surfplattan är bara 3 månader gammal och jag har bara 1 annat spel på den. Låter galet eftersom jag spelade det här i början av spelet.
Lagt till sätt för många hjältar, lagt till sätt till många spellägen och lagt till sätt till många sätt att fortsätta tjäna så mycket pengar som möjligt!
Spelet suger nu, allt, varje resurs du behöver och varje uppdatering som kommer ut med nya resurser är allt Pay To Play.
Det är värt det. Till alla som säger att det inte är det. Är bara arg för att de försökte rusa igenom det och inte hade tur, ja det finns kanske 3-6 hjältar du behöver få genom att köpa ädelstenar eller göra event. Men det är inte så att de där hjältarna är mer OP än alla andra. Det här spelet, liksom alla andra spel, tar tid men ännu bättre tar uppgraderingarna ingen tid alls, från och med idag och du kan bli femma på nolltid. De kastar praktiskt taget ädelstenar på dig, du kan ha som 2k ädelstenar i månaden. Du kan fortfarande vara bra utan en krona
Vet ej
Roligt spel, men kan inte öppna utan att det krashar efter senaste uppdateringen. Samsung Galaxy S3
Castle Clash: Guild Royale Stratégie eply
Typ exakt likadant som clasch of clans....
De gör det omöjligt att avancera i spelet utan att spendera pengar. De har folk som är anslutna till spelet eftersom de som har spelet fortsätter att spendera pengar och investera i spelet. Varje månad kommer det minst 1 uppdatering, vilket innebär att du aldrig kommer att bli bäst på spelet om du inte fortsätter spela det och spenderar pengar. Skaparna av spelet bryr sig om dina pengar. Det är ett beroendeframkallande spel, men du kommer aldrig att göra verkliga framsteg om du inte fortsätter att spendera pengar.👎👎👎👎👎